viktors-wereld.reismee.nl

Op naar Madagaskar

Ik ga vroeg uit mijn bed want vandaag ga ik naar madagascar ik heb er veel zin in.

Wat moet ik allemaal mee nemen eens kijken

1 Geld

2 Mobiel

3 Laptop (lijkt me handig want dan kan ik mijn reisblog bijhouden)

4 Kleren

5 ondergoed

6 paspoort

7 Ipod touch

8 Fotocamera dan kan ik de foto's posten op rijsmee :P

9 Eten

10 toilettas

Zo dat heb ik gepakt dus ik kan vertrekken.

Ik rij naar schiphol toe ik zit op de A1 en wat denk je ik sta nu in de file

Frown
.

nou ja het duurde niet heel erg lang dus ik ben hier op schiphol naa ongeveer 2 en een half uur in de auto zitten eindelijk frisse lucht.

Ik vaar naar madagascar

nu wachten wachten en wachten.........

aangekomen in madagascar is het in eens 1 uur later op de klok

even mijn Ipod goed zetten dus

ik heb me ingeent dat dee best even pijn maarja ik ben nu in het wereldberoemde madagascar mensen zeggen dat je het kan vergelijken met de galapagos eilanden maar dat vind ik niet ik vind madagascar veel mooier je ziet overal mooie vogels en sprinkhanen zo groot als je hand best wel eng.

ik ben nu 3 dagen weg en het is al 3 uur s'midags tijd om naar de stad te gaan en een hotel te zoeken.

ik heb een hotel gevonden het heet hotel coco lodge het is een prachtig hotel met zwembad en alles erop en eraan ik ga nu slapen dan ben ik morgen weer fris om actieviteiten te doen.

oh ja het hotel ligt in Mahajanga

Reacties

Reacties

ben van verseveld

leuk heel "boeiend" wat je allemaal mee neemt!

komt er nog een vervolg

viktor-wereld.reismee.nl

ja zeker komt er nog meer ik ga dit zeker 14 dagen doen!

Beaudjara Salvatori

een beetje veel tekst

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!