viktors-wereld.reismee.nl

in de ochtend in het hotel. :) (Dag 4)

Het is echt een suppersjiq hotel met heel veel kamers ik ga eerst lekker ontbijten en daarnaa ga ik denk ik lekker in het zwembad het is een heel mooi zwembad bekijk mijn foto's maar eens

ik weet denk ik wat ik ga doen ik ga lekker wandelen in madagascar daar heb ik zin in!

zo ik post dit verhaal vanaf mijn Ipod met gratis internet gelukkig maar want ik weeet niet of ik deze wandeltocht overleef nee hoor grapje tuurlijk overlijk ik dit maar wat nog belangrijker is welke dieren ik zal tegenkomen mischien wel hele bijzondere dieren oh ik heb nu 8 km gelopen en ik heb een dier gespot een soort salamander kijk bij mijn foto's dan zie je hem/haar wel!

ik loop nu verder ik kom ineens in een heel droog gebied ik zie gewoon de overgang van droog naar vochtig aan de eene kant staan bomen en bij de andere alleen maar dode

bomen ik ga denk ik weer terug naar het hotel.

aangekomen bij het hotel (4:00) ga ik lekker eten en dan in het zwembad

oh ik zie het bufet hier en er ligt kalkoen met een lekker met een chanpion sausje ooooh lekkkkker

ik ga eten en dan in het zwembad dan horen jullie even niet van mij z'n 3 uur

zo het is een beetje uit de hand gelopen want het is 4 uur geworden nou ja

8 uur 'savonds ik ga dan maar ff tv kijken gelukkig heeft deze tv alle kanalen ook nickelodeon.

na een uur tv hebben gekeken ga ik naar bed en dan is dat al weer dag 4 nog maar 10 dagen jammer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!