viktors-wereld.reismee.nl

de ochten realax dag dag 8

ik ben nu 8 dagen weg en heb nog steeds niet gerealext wat je op vakantie hoort te doen XD

maarja vandaag door al die actievieteiten die je kunt doen in madagascara kun je het bijuna niet weerstaan om geen actieviteiten te doen maar vandaag laat ik me niet aflijden door al die leuke ding die je kunt doen want in het hotel kan je net zo lkkr zwemmen enzo lkkr chillen ik ben echt helemaal gesloopt door die dag bij de watervallen al die adrenaline kon ik niet lekker door slapen daarom hou ik vandaag een lekker relax dagie

Cool

ik ga me maar meteen omkleden om naar het zwembad te gaan want ik wil wel minstens 3 x vandaag in het bubbelbad zitten.

met wat muziek op me ipod kan ik wel weer tegen deze dag aan.

maar wat zie ik nou is dat brand ja dat is brand in mijn oven snel blusdeken pakken hoor !

oooh gelukkig het was maar een klein brandje ik voelde me net een brandweerman haahahahah.

nou die brand is geblust. gelukig maar want als het uit de hand was gelopen had ik een boete op me dag gehad lol.

maarja ik ga weer door zoal ik mijn dag had geplant en ik ga naar het bubbelbad even lekker bubbelen hahahaha.

nou ik ga de rest van de dag niet posten hier dus dit verhaal is weer ten einde ik hoop dat het een hele leuke dag wordt en jullie ook een leuke dag gewenst

gr viktor

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!