viktors-wereld.reismee.nl

volgende ochtend.(dag 6)

ohh ik ben super moe ik duik nog even onder de wol (nog heel lang het is nu 12 uur maarja dan maar om 2 uur opstaan wekker zetten en op twee uur en...........het is 2 uur ik ga weer een wandeling maken maar nu door de jungle helemaal alleen zonder gids ik haat gidsen je mag daar nooit op eigen houtje rondlopen dan ga ik maar even goede kleren aan doen en ik ga er voor.

WOW dit is nog veel mooier dan die vorige wandeling maar ik denk toch dat ik een jeep ga huren anders ben ik niet goed beschermd tegen slangen en spinnen

Wink

ik rij hier gewoon rond tussen dieren en slangen en salamanders!

dit is echt waanzinig kijk bij mijn foto's daar laat ik de rit zien wow zelfs een foto van een schedel !!

kijk maar bij mijn foto's

ik ga maar terug al die adernaline maakt me moe.

chaufeur omkeren.

even 2 uur wachten.......

en ik wacht en ik wacht de terug weg is altijd saai

oh daar het hotel ik heb z;n honger ik ga lekker kalkoen eten met spek en een grote salade.

en mischien nog patat!

ah lekker gegeten en nu naar bed !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!